Наскоро си купих Алфа 156 1.9 JTD. Проблема е, че турбото много свири, слабо на място и доста силно след 2000 об./мин. Интересното при разлобяването му, че не е омазнено, както и, че при подаване на газ не изпушва отзад. Иначе колата си върви много добре. Дайте някакви идеи от какво може да бъде и как може да се понижи този шум.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо на 1.9 JTD
Collapse
X
-
............. благодаря
Огледал съм маркучите и всичко е наред, няма никаде сцепено, пукнато и т.н. Това, че свири наистина е много, ама много добре, но звука му е прекалено силен и определено не е нормален. Чудя се има ли начин лопатките да са си променили ъгъла и дали има начин да се констатира това ...............
Comment
-
Първоначално публикувано от dodio Покажи съобщениеЧудя се има ли начин лопатките да са си променили ъгъла и дали има начин да се констатира това ...............Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Масло губиш ли? Пропушваш ли на моменти и др такива аномалии. Ако нямаш такива оплаквания, най добре отиди при специалист да ти направи диагностика на турбината да си спокоен. Моята и тя свири здраво, но дали е нормално не съм много сигурен. Щом свири значи работи така мисля азsigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеТочно това е абсолютно невъзможно. Сплавта от която се произвеждат тези турбини е титаниева . Не може да е от това, според мен.
1. заради разпран смукателен въздуховод влизат камъчета в компресорната част (реална случка, не си я измислям)
2. Заради хлабина в лагерите на оста лопатките опират в корпуса на турбината
Аз лично, ако бях на мястото на колегата, щом не пуши и няма омасление, не бих я закачал. За собствено успокоение може да се закачи на компютър и да се види дали държи налягане под товар и ако държи....свирка си турбинката, свирка си и драйверът и не се пипа по колата
П.С. А ако има пробит въздуховод, би трябвало да пуши, защото ше лъже компютъра за количеството въздух, реално постъпващ в цилиндрите, но не е лошо да се видят и теLast edited by trustworthy; d.m.y г., 21:17._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Здравейте, имам почти същия проблем, като дам яко газ, около 4000 оборота светка лампа с една пръскаща дюза и спира подаването на газ и колкото и да натискаш нищо не става, трябва да пусна педала и да го натисна пак за да продължи да набира и...много скоро пак прекъсва.... иначе на 1ва и на 2ра колкото и да и давам газ не прекъсва...а пък от вчера се появи някакъв звук от турбото над 4000 оборота се чува едно изцвилване накрая и много ме притесни, иначе мисля, че разлика във вървенето като изключим прекъсването на пълна газ няма...Last edited by marianski; d.m.y г., 03:11.
Comment
-
Първоначално публикувано от marianski Покажи съобщениеЗдравейте, имам почти същия проблем, като дам яко газ, около 4000 оборота светка лампа с една пръскаща дюза и спира подаването на газ и колкото и да натискаш нищо не става, трябва да пусна педала и да го натисна пак за да продължи да набира и...много скоро пак прекъсва.... иначе на 1ва и на 2ра колкото и да и давам газ не прекъсва...а пък от вчера се появи някакъв звук от турбото над 4000 оборота се чува едно изцвилване накрая и много ме притесни, иначе мисля, че разлика във вървенето като изключим прекъсването на пълна газ няма...
Comment
-
ами аз я водих на диагностика в бош и ми казаха, че турбото работи добре, прекъсването било заради грешно отчитане на някакъв датчик, а за цвиленето ми казаха, че можело да е спукан някой маркуч някъде, най лошото е че вчера се засили цвиленето, вече и след 3000 оборота се чува...а в сервиза чак след понеделник ще имат възможност да я видят тц тц дано не се е прецакало турбото че много ще ме е яд
Comment
-
Първоначално публикувано от marianski Покажи съобщениеами аз я водих на диагностика в бош и ми казаха, че турбото работи добре, прекъсването било заради грешно отчитане на някакъв датчик, а за цвиленето ми казаха, че можело да е спукан някой маркуч някъде, най лошото е че вчера се засили цвиленето, вече и след 3000 оборота се чува...а в сервиза чак след понеделник ще имат възможност да я видят тц тц дано не се е прецакало турбото че много ще ме е яд0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment