Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо на 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Турбо на 1.9 JTD

    Наскоро си купих Алфа 156 1.9 JTD. Проблема е, че турбото много свири, слабо на място и доста силно след 2000 об./мин. Интересното при разлобяването му, че не е омазнено, както и, че при подаване на газ не изпушва отзад. Иначе колата си върви много добре. Дайте някакви идеи от какво може да бъде и как може да се понижи този шум.

  • #2
    Това ,че свири само може да те радва. Със какъв въздушен филтър си?
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      Провери си маркучите за турбото..

      Comment


      • #4
        ............. благодаря

        Огледал съм маркучите и всичко е наред, няма никаде сцепено, пукнато и т.н. Това, че свири наистина е много, ама много добре, но звука му е прекалено силен и определено не е нормален. Чудя се има ли начин лопатките да са си променили ъгъла и дали има начин да се констатира това ...............

        Comment


        • #5
          забравих

          ..... забравих да кажа, че съм с нормален филтър.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dodio Покажи съобщение
            Чудя се има ли начин лопатките да са си променили ъгъла и дали има начин да се констатира това ...............
            Точно това е абсолютно невъзможно. Сплавта от която се произвеждат тези турбини е титаниева . Не може да е от това, според мен.
            Alfa 155 2.0TS 8V '93
            sigpic
            VW LADAVAGEN '81
            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

            Comment


            • #7
              Масло губиш ли? Пропушваш ли на моменти и др такива аномалии. Ако нямаш такива оплаквания, най добре отиди при специалист да ти направи диагностика на турбината да си спокоен. Моята и тя свири здраво, но дали е нормално не съм много сигурен. Щом свири значи работи така мисля аз
              sigpic Alfasud/156 1.8ex
              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                Точно това е абсолютно невъзможно. Сплавта от която се произвеждат тези турбини е титаниева . Не може да е от това, според мен.
                Виждам, че даваш категорично мнение, но да ти дам два варианта все пак да помислиш:
                1. заради разпран смукателен въздуховод влизат камъчета в компресорната част (реална случка, не си я измислям)
                2. Заради хлабина в лагерите на оста лопатките опират в корпуса на турбината

                Аз лично, ако бях на мястото на колегата, щом не пуши и няма омасление, не бих я закачал. За собствено успокоение може да се закачи на компютър и да се види дали държи налягане под товар и ако държи....свирка си турбинката, свирка си и драйверът и не се пипа по колата

                П.С. А ако има пробит въздуховод, би трябвало да пуши, защото ше лъже компютъра за количеството въздух, реално постъпващ в цилиндрите, но не е лошо да се видят и те
                Last edited by trustworthy; d.m.y г., 21:17.
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  а научете се да пишете на български а
                  Last edited by търтей; d.m.y г., 13:00.
                  Alfa Romeo 156

                  Comment


                  • #10
                    А какво налягане прави турбината?

                    Comment


                    • #11
                      .............

                      Налягянето не съм го мерил, тъй като си мисля, че е по-скоро механичен проблем ....... така си мисля ........ иначе си върви, не пропушва, работи нармално, така че май май няма да я бутам ........... Благодаря за отговорите.

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте, имам почти същия проблем, като дам яко газ, около 4000 оборота светка лампа с една пръскаща дюза и спира подаването на газ и колкото и да натискаш нищо не става, трябва да пусна педала и да го натисна пак за да продължи да набира и...много скоро пак прекъсва.... иначе на 1ва и на 2ра колкото и да и давам газ не прекъсва...а пък от вчера се появи някакъв звук от турбото над 4000 оборота се чува едно изцвилване накрая и много ме притесни, иначе мисля, че разлика във вървенето като изключим прекъсването на пълна газ няма...
                        Last edited by marianski; d.m.y г., 03:11.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от marianski Покажи съобщение
                          Здравейте, имам почти същия проблем, като дам яко газ, около 4000 оборота светка лампа с една пръскаща дюза и спира подаването на газ и колкото и да натискаш нищо не става, трябва да пусна педала и да го натисна пак за да продължи да набира и...много скоро пак прекъсва.... иначе на 1ва и на 2ра колкото и да и давам газ не прекъсва...а пък от вчера се появи някакъв звук от турбото над 4000 оборота се чува едно изцвилване накрая и много ме притесни, иначе мисля, че разлика във вървенето като изключим прекъсването на пълна газ няма...
                          Най добре я води на диагностика,а иначе е възможно да е от турбото-по точно от управлението му.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #14
                            ами аз я водих на диагностика в бош и ми казаха, че турбото работи добре, прекъсването било заради грешно отчитане на някакъв датчик, а за цвиленето ми казаха, че можело да е спукан някой маркуч някъде, най лошото е че вчера се засили цвиленето, вече и след 3000 оборота се чува...а в сервиза чак след понеделник ще имат възможност да я видят тц тц дано не се е прецакало турбото че много ще ме е яд

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от marianski Покажи съобщение
                              ами аз я водих на диагностика в бош и ми казаха, че турбото работи добре, прекъсването било заради грешно отчитане на някакъв датчик, а за цвиленето ми казаха, че можело да е спукан някой маркуч някъде, най лошото е че вчера се засили цвиленето, вече и след 3000 оборота се чува...а в сервиза чак след понеделник ще имат възможност да я видят тц тц дано не се е прецакало турбото че много ще ме е яд
                              Проблема ти се решава лесно ако те интересува ЛС. За пореден път бошаджийте се изказаха
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X